top of page

                                                                                                                        Uslovi plaćanja i povraćaj

 

USLOVI PLAĆANJA Sve cene prikazane na našoj web stranici uključuju PDV. Aquamarine Montenegro prihvata bankovne transfere i gotovinu. Tokom postupka plaćanja moći ćete da odaberete najprikladniji način plaćanja.

 NAČINI PLAĆANJA:

Kreditna kartica:. Robu trenutno ne možete platiti bankovnom karticom, ali radimo na tome da vam to omogućimo. Hvala na razumevanju.

Bankovni transfer: Imajte na umu da neki transferi mogu potrajati i do 5 dana, u zavisnosti od različitih bankarskih institucija. Vaša narudžba će biti obrađena tek nakon što mi potvrdimo uplatu.

Gotovina: Možete platiti gotovinom direktno u našim prodavnicama ili položiti gotovinu na naš bankovni račun (referenca na broj odobrenja je broj naloga)

Paysend: Prihvatamo uplate putem Paysenda. To je jednostavan, ali plaćen način brzog plaćanja narudžbine. Prenos se odmah registruje.

Naknade za prenos: Kada je iznos transfera do 150 EUR -1,50 EUR Kada je preko 150 EUR - 1% od nabavne cene.

Uputstva za plaćanje Paysendom mogu se naći pri odabiru vrste plaćanja.

Paypal: Narudžbu možete platiti pomoću Paypala.

 

 VRAĆENA ROBA Ako želite da vratite neku robu, morate nas u roku od 8 dana od isporuke obavestiti e-mailom ili telefonom o razlogu vašeg povratka. Ako ste dobili slomljen artikal, pošaljite nam sliku predmeta i mi ćemo ga nakon verifikacije obraditi radi zamene robe, popravke robe ili povrata novca. Ali imajte na umu da sve proizvode koje pakujemo, proveravamo na nedostatke, pakujemo u kutije kako bismo isključili oštećenu robu tokom transporta. Ako proizvod ne ispunjava vaša očekivanja, robu možete zameniti za drugu u roku od 14 dana (troškovi isporuke za vašu naknadu). 

Roba se može zatražiti u roku od 8 dana od dana prijema robe od strane kupca. Kupac je dužan da se  upozna sa uputstvima i uslovima garancije. U slučaju isporuke naručene robe, kupac je dužan da proveri da li pošiljka nije oštećena prevozom. Ako je pošiljka oštećena, kupac je dužan da je ne prihvati i da kod prevoznika napiše zapisnik o šteti. Kupac je dužan da o tome obavesti prodavca.

• Nakon preuzimanja pošiljke i raspakivanja, kupac je dužan da proveri robu, eventualne nedostatke pošiljke, a kupac je dužan da obavesti prodavca najkasnije u roku od 3 dana od prijema.

• Ako se na pošiljci pojavi oštećeni zahtev, kupac može podneti žalbu u pisanom obliku ili putem e-maila. Pošaljite nam pismeno obaveštenje o otkrivenim nedostacima na adresu: Aquamarine Montenegro Doo., Mata Petrovića bb, SC Kamelija, 2 sprat., Kotor 85330 ili e-mailom aquamarinemontenegro@gmail.com. Nakon najave prigovora, kontaktiraćemo vas i obavestiti vas o daljem postupku i načinu slanja robe, telefonom u vremenu od 9.00 do 18.00 na tel: + 38267060776

• Za uspešno rešavanje žalbe potreban je poreski dokument o plaćanju robe( račun).

• Reklamacije će se rešiti popravkom robe, vraćanjem novca ili zamenom robe.

• Garancija pokriva sve nedostatke u materijalu i izradi. Prodavac nije odgovoran za štetu nastalu nepravilnom upotrebom, kao ni za štetu nastalu nepravilnim rukovanjem, negom i posledicama takve štete. Ovlašćeni servisni centri navedeni su u garantnom listu koji je kupac dobio sa ovom robom. Preporučujemo da kupci telefonom kontaktiraju servisni centar i dogovore se kako da postupe po žalbi.

• Srebrni nakit pokriven rodijem po površini. Ova površina daje nakitu veći sjaj, otpornost na habanje i pojačava belu boju nakita. Da biste zadržali lep izgled nakita, preporučujemo ga čuvanje tokom poslova kod  kuće i drugih poslova, gde postoji rizik od ogrebotina, abrazije ili oštećenja površinskog sloja rodijuma. Takva oštećenja površine nakita nisu razlog za reklamaciju.

1. Rizik od slučajne propasti ili oštećenja robe do trenutka isporuke robe potrošaču ili trećoj strani koju odredi potrošač, a koja nije prevoznik ili pošiljalac, nalazi se na prodavcu.

2. Rizik od slučajne propasti ili oštećenja robe nakon isporuke robe potrošaču ili trećoj strani na potrošaču je osoba koju odredi potrošač, a koja nije prevoznik ili dispečer.

3. Ako je potrošač raskinuo ugovor ili zatražio zamenu robe zbog neusaglašenosti ugovor o robi, rizik st. 1. i 2. ovog člana ne prelaze na potrošača.

4. Ako isporuka robe nije izvršena iz razloga koji je odredio potrošač ili treća strana potrošač, koji nije prevoznik ili otpremnik, odbija da primi robu bez opravdanog razloga ili svojim ponašanjem sprečava isporuku, rizik od str. 1. i 2. ovog člana prelaze na potrošača po isteku roka isporuke, odnosno u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, ako vreme isporuke nije dogovorenow

bottom of page